W przypadku tak szerokiego zakresu kompetencji wyjątkowo pomocne w wykonywaniu obowiązków Social Media Managera są narzędzia usprawniające jego pracę. W artykule zostały one podzielone na kilka kategorii.
POLECAMY
#inspiracja – narzędzia pomagające w wymyślaniu contentu i wzbogacające komunikację marki o nowe, wartościowe konteksty #copywriting – narzędzia pomocne przy tworzeniu tekstów #visual – narzędzia do obróbki zdjęć i tworzenia materiałów wideo #zarządzanie – narzędzia pomagające planować publikację treści w mediach społecznościowych i zarządzać contentem #analityka – narzędzia mierzące efektywność komunikacji #organizacja – narzędzia usprawniające organizację pracy zespołu pracującego przy projektach w social mediach |
Mając na uwadze praktyczny wymiar tekstu, a także ograniczenia objętościowe artykułu, autorzy skupiają się w nim na tych narzędziach Social Media Managera, z których sami najczęściej korzystają w codziennej pracy.
#inspiracja
Sięgnij inspiracjami poza „kalendarz świąt nietypowych” i stwórz treści, które zachwycą odbiorców Twojej komunikacji. Inspiracje możesz czerpać z memów, facebookowych grup czy działań innych marek w social mediach (niekoniecznie z kategorii dla której pracujesz). Twoje „horyzonty komunikacyjne” pomogą Ci również poszerzyć praktyczne narzędzia:
- Twitter trends – zacznij dzień od przeglądu trendów na Twitterze, aby dowiedzieć się, co aktualnie rozgrzewa polski internet. Przy odrobinie szczęścia znajdziesz tu inspir...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!