Dział: Otwarty dostęp

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Ralph Lauren i Fortnite z cyfrową kolekcją ubrań

Luksusowa marka odzieżowa Ralph Lauren łączy siły z grą Fortnite. Nowe stroje dla postaci pojawią się również w wersji fizycznej.

Czytaj więcej

Jak sprzedawać na Tik Toku – platforma doradza

TikTok wielokrotnie podkreśla, że nie jest zwykłą aplikacją społecznościową, a platformą rozrywkową, skupiającą się na prezentowaniu atrakcyjnych treści wideo. Twórcy serwisu w ostatnich dniach zaprezentowali i podsumowali raport, w którym zbadali zachowania konsumentów.

Czytaj więcej

Nowe funkcje na LinkedIn

Wiceprezes firmy Oscar Rodriguez poinformował na oficjalnym blogu LinkedIn o nowych funkcjach, które mają zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników na platformie. Zmiany mają służyć m.in. ograniczeniu aktywności fałszywych kont oraz wyłudzaniu danych.

Czytaj więcej

Instagram zapowiada nową funkcję

Instagram nie poprzestaje na wprowadzaniu zmian na swojej platformie – platforma wychodzi naprzeciw influencer marketingowi, prezentując nową funkcję „Creator Portfolio”. Na czym polegać ma Portfolio i dlaczego będzie istotne dla wielu firm i twórców?

Czytaj więcej

Uber zamierza wyświetlać reklamy podczas podróży

Uber ogłosił debiut swojej nowej sieci reklamowej. Aplikacja do zamawiania usług transportu samochodowego nie zamierza ograniczać się wyłącznie do reklam wyświetlanych w aplikacji, mailach czy w mediach masowych. Eksperyment ma na celu zamontowanie w autach tabletów, na których będą wyświetlane reklamy.

Czytaj więcej

Kanye West kupuje prawicowy portal społecznościowy Parler

Platforma popularna wśród amerykańskich prawicowych polityków oraz ich elektoratu stała się aktualnie celem zakupu Kanye Westa.

Czytaj więcej

Jakie znaczenie ma optymalizacja konwersji w pozycjonowaniu stron internetowych?

Pozycjonowanie strony internetowej to Twoja szansa na bycie w TOP 10 Google. Jeśli Twoja witryna pojawi się na pierwszej stronie najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie, to dotrze do wielu zdecydowanych klientów i będzie mieć większy ruch. Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania i duża liczba wyświetleń nie zagwarantują Ci jednak zwrotu z inwestycji. Jeśli chcesz, aby odwiedzający Twoją stronę użytkownicy stali się Twoimi klientami, musisz zadbać o optymalizację współczynnika konwersji.

Czytaj więcej

Kongres Online Marketing 2022 za nami!

W dniach 22-23 września 2022 r. spotkaliśmy się z Wami na XXI. edycji Kongresu Online Marketing w Warszawie, by wspólnie poszerzać wiedzę z zakresu marketingu online. Do tej pory we wszystkich edycjach wydarzenia gościliśmy blisko 200 prelegentów oraz przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów. Tym razem również mieliśmy możliwość wysłuchać prelekcji najlepszych ekspertów z branży.

Czytaj więcej

semKRK#20 - największy barcamp o tematyce SEM i SEO

semKRK odsłona 20-sta! Największy barcamp o tematyce SEM i SEO zawita ponownie do Muzeum Manggha w Krakowie, a razem z nim 7 ekspertów z branży ze swoimi prelekcjami! Rozpocznij ostatni październikowy weekend z DevaGroup i semKRK!

Czytaj więcej

SEO360® - game changer w branży SEO

Po 14 latach prac przy polskich i międzynarodowych projektach SEO, których efektem było wypozycjonowanie tysięcy stron, a w konsekwencji zwiększenie przychodów klientom o dziesiątki milionów złotych lub euro, firma SEOgroup Interactive SA wypuściła na europejski rynek usługę SEO360® - najbardziej zaawansowane SEO jakie można w obecnych warunkach wykonywać, które stanowi innowację procesową i produktową, gwarantującą przy tym wzrost ruchu i przychodów, jest zatem swoistym game changerem.

Czytaj więcej

Jak zoptymalizować opis oferty, żeby zwiększyć sprzedaż na platformach marketplace?

Sprzedaż na platformach marketplace, choć opłacalna nie jest lekkim kawałkiem chleba. Liczba konkurencji wzrasta praktycznie z dnia na dzień, a wyróżnienie się w tłumie graniczy z cudem. Jak sobie pomóc? Tworząc zoptymalizowany opis oferty i produktu.

Czytaj więcej

Ile trwa pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie to proces, którego głównym celem jest wzrost pozycji danej strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Składają się na niego działania takie jak link building, systematyczna publikacja wartościowych treści czy optymalizacja kodu strony. W poniższym artykule wyjaśniamy, ile trwa pozycjonowanie strony.

Czytaj więcej