Dział: Otwarty dostęp

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Pozycjonowanie szerokie w Google - opłacalność i efektywność promowania Long Tailowego

SEO jest obecnie szerokim zakresem działań, których potrzebuje każdy, kto prowadzi biznes w internecie. Jeśli posiadamy e-commerce, potrzebujemy dopływu klientów z wielu źródeł. Jednym z nich są właśnie wyniki organiczne, za które odpowiada SEO. Jeżeli natomiast prowadzimy jakąkolwiek inną działalność w internecie, mamy stronę wizytówkę, porównywarkę, zarabiamy na afiliacji – również potrzebujemy odpowiedniego SEO, a zwłaszcza pozycjonowania szerokiego. O czym dokładnie mowa? Zachęcamy do lektury!

Czytaj więcej

GA4 a SEO – jak korzystać z nowej wersji Google Analytics w codziennej pracy SEO-wca?

Chociaż mieliśmy dużo czasu, aby zapoznać się z interfejsem i sposobem działania nowego Google Analytics 4, to w toku codziennej pracy nie zawsze udało się odkryć wszystkie jego możliwości. Przejście na GA4 w lipcu 2023 r. na szczęście było dość płynne i jeszcze przez kilka tygodni na wielu kontach mogliśmy śledzić dane z UA. Obecnie jednak praca z nowym Analyticsem to część naszej codzienności i im szybciej zapoznamy się z jego funkcjonalnościami, tym lepszy będzie to miało wpływ na prowadzone przez nas kampanie. W niniejszym artykule przedstawię krótki poradnik, jak wykorzystać GA4 w pracy nad pozycjonowaniem stron, aby jeszcze lepiej interpretować wyniki z SEO.

Czytaj więcej

Czy niewłaściwe opakowanie może zrazić klientów?

Gdy zastanawiasz się nad swoimi doświadczeniami z przesyłkami i opakowaniami, przychodzą Ci na myśl zarówno pozytywne jak i negatywne przykłady. Pewnie zdarzyły się produkty gdy nie mogłeś dostać się do zawartości przez kilka minut. Jedynie stosując nóż, nożyczki itp. udało się dostać do zawartości. Część opakowań z kolei nie ulega uszkodzeniu w trakcie otwierania, ale nie można ich potem zamknąć ponownie według instrukcji.

Czytaj więcej

Ralph Lauren i Fortnite z cyfrową kolekcją ubrań

Luksusowa marka odzieżowa Ralph Lauren łączy siły z grą Fortnite. Nowe stroje dla postaci pojawią się również w wersji fizycznej.

Czytaj więcej

Jak sprzedawać na Tik Toku – platforma doradza

TikTok wielokrotnie podkreśla, że nie jest zwykłą aplikacją społecznościową, a platformą rozrywkową, skupiającą się na prezentowaniu atrakcyjnych treści wideo. Twórcy serwisu w ostatnich dniach zaprezentowali i podsumowali raport, w którym zbadali zachowania konsumentów.

Czytaj więcej

Nowe funkcje na LinkedIn

Wiceprezes firmy Oscar Rodriguez poinformował na oficjalnym blogu LinkedIn o nowych funkcjach, które mają zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników na platformie. Zmiany mają służyć m.in. ograniczeniu aktywności fałszywych kont oraz wyłudzaniu danych.

Czytaj więcej

Instagram zapowiada nową funkcję

Instagram nie poprzestaje na wprowadzaniu zmian na swojej platformie – platforma wychodzi naprzeciw influencer marketingowi, prezentując nową funkcję „Creator Portfolio”. Na czym polegać ma Portfolio i dlaczego będzie istotne dla wielu firm i twórców?

Czytaj więcej

Uber zamierza wyświetlać reklamy podczas podróży

Uber ogłosił debiut swojej nowej sieci reklamowej. Aplikacja do zamawiania usług transportu samochodowego nie zamierza ograniczać się wyłącznie do reklam wyświetlanych w aplikacji, mailach czy w mediach masowych. Eksperyment ma na celu zamontowanie w autach tabletów, na których będą wyświetlane reklamy.

Czytaj więcej

Kanye West kupuje prawicowy portal społecznościowy Parler

Platforma popularna wśród amerykańskich prawicowych polityków oraz ich elektoratu stała się aktualnie celem zakupu Kanye Westa.

Czytaj więcej

Jakie znaczenie ma optymalizacja konwersji w pozycjonowaniu stron internetowych?

Pozycjonowanie strony internetowej to Twoja szansa na bycie w TOP 10 Google. Jeśli Twoja witryna pojawi się na pierwszej stronie najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie, to dotrze do wielu zdecydowanych klientów i będzie mieć większy ruch. Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania i duża liczba wyświetleń nie zagwarantują Ci jednak zwrotu z inwestycji. Jeśli chcesz, aby odwiedzający Twoją stronę użytkownicy stali się Twoimi klientami, musisz zadbać o optymalizację współczynnika konwersji.

Czytaj więcej