Popis algorytmów
W ciągu ostatnich 20 s, które poświęciłeś na przeczytanie tego akapitu, „wygenerowałeś” 34 MB nowych danych. O ile w świecie realnym wszystko to, co po sobie zostawiamy w wyniku konsumpcji nazywa się odpadkami, o tyle w wirtualnej rzeczywistości – to prawdziwy skarb. Doskonale wie o tym biznes, który całymi garściami czerpie z informacyjnej rewolucji. Marketerzy wykorzystują cyfrowe informacje, aby dotrzeć z kampanią internetową do precyzyjnie określonej grupy odbiorców.
Czy jest to skuteczny sposób na promowanie? Na największym rynku reklamy na świecie, tj. w Stanach Zjednoczonych, w 2021 r. 90% wydatków na cyfrową promocję w sieci będzie wynikało właśnie z użycia technologii programmatic, która bazuje na danych. To o jedną trzecią więcej niż przed rokiem.
POLECAMY
Tak dynamiczny rozwój programmatic zawdzięcza m.in. możliwości dotarcia do precyzyjnie wybranej grupy, wyselekcjonowanej na podstawie odwiedzonych podstron i aktywności online. Wykorzystując wielkie zbiory danych, algorytmy uczenia maszynowego określają m.in. zainteresowanie oraz intencje zakupowe internautó...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!