Tylko problem polega na tym, że SEO działa wolno, a spadki są nagłe i pomimo szczerych chęci „szybko” nie da się wykonać powrotu.
POLECAMY
Rys historyczny
Zacznijmy od tego, że w wytycznych Google dla webmasterów nie ma słowa o pozycjonowaniu. Google stoi na stanowisku, że treści oraz strona powinna być przyjazna dla użytkownika, treści angażujące i merytoryczne, budujące zaufanie. Google niczego nie zabrania tylko dostarcza wskazówki.
Patrząc historycznie (dane są zebrane tutaj: https://moz.com/google-algorithm-change), to pierwsze poważne aktualizacje algorytmów Google to lata 2005/2006. Algorytmy, które na stałe weszły do kanonu SEO i przyniosły ogromne zmiany w tym świecie, to wdrożenie Pingiwna (rok 2012) – algorytm odpowiadający za strategie związane z pozyskiwaniem odnośników do pozycjonowanego serwisu, oraz Panda (rok 2010) – odpowiadający za jakość treści.
Kolejne algorytmy, na które warto zwrócić uwagę, to:
- EMD – exact match domain – związany z domenami, które w nazwie posiadają słowa kluczowe, np. pozycjonowaniestron.pl czy autoholowaniekatowice24h.pl;
- Y...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!