Według informacji zebranych w 2024 r. przez Porch Group Media z ogólnoświatowych statystyk i benchmarków ponad połowa wysyłanych przez marketerów treści to: newslettery – 
kolejno: e-maile powitalne, produktowe, sprzedażowe, eventowe, onboardingowe i posprzedażowe. Natomiast mniej niż połowę wysyłek stanowią e-maile o charakterze blogowym, aktywizujące nieaktywnych odbiorców, porzucone koszyki, rocznicowe, ankietujące, przypomnienia (ryc. 1).
W tym samym roku Forbes wypuścił podobne podsumowanie statystyk światowych, w których podaje, że:
POLECAMY
- 81% firm wykorzystuje pocztę e-mail jako część swojej strategii marketingowej oraz
- połowa marketerów twierdzi, że marketing e-mailowy jest ich najbardziej wpływowym kanałem.
 
Aż 64% małych biznesów używa e-mail marketingu, by docierać do potencjalnych i obecnych klientów. Ten sam trend obserwujemy również w Polsce, gdzie wielu przedsiębiorców JDG zaczyna od prostych, samodzielnie przygotowywanych mailingów, często wysyłanych z najmniejszych planów narzędziowych. Jednak niezależnie od wielkości biznesu, bazy, narzędzia każdy powinien przyglądać się raportom z prowadzonych wysyłek i analizować przynajmniej podstawowe wskaźniki.
Jedno z najpopularniejszych polskich narzędzi mailingowych – GetResponse, przygotowało obszerny raport na podstawie prawie 4,4 mld wiadomości wysłanych przez ich klientów w naszym kraju. 
Jakie są średnie współczynniki wiadomości e-mail w Polsce dla wszystkich branż?
- średni współczynnik otwa...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
 
                                                                                                     


 
             
                         
                         
                         
                        