Magento – jak zwiększyć zyski za pomocą nawyków zakupowych

Analityka internetowa

W wielu kwestiach kluczem do sukcesu niekoniecznie są pojedyncze, wielkie zwycięstwa, a powtarzalne, dobre wyniki – również w marketingu w e-commerce. Trzon Twoich zysków pochodzi od regularnych konsumentów powracających do Twojego sklepu. Dlatego tym ważniejsze jest, żeby wspierać ich nawyki zakupowe przez dbanie o satysfakcję i reagowanie na zmiany ich potrzeb i wymagań. Jak można to zrobić i zapewnić sukces swojego biznesu? Z pomocą przychodzi platforma Magento.

Czym jest Magento?

Magento jest jedną z najbardziej profesjonalnych platform e-commerce dostępnych na rynku. Oparte na licencji open source oferuje niespotykaną skalowalność w zakresie budowy sklepu. Posiada liczne moduły i technologie wspomagające e-marketing, user experience i działanie Twojego serwisu, takie jak Magento PWA Studio i Venia Storefront.

POLECAMY

Magento – narzędzia wspierające nawyki zakupowe klientów

Aby wiedzieć, jakie narzędzia będą najbardziej efektywne we wspieraniu nawyków zakupowych Twoich konsumentów, musisz posiadać informacje o ich zachowaniach i oczekiwaniach. Na podstawie tych danych, możesz odpowiednio dobrać narzędzia do swojego sklepu i Twoich klientów, gdyż te same metody stosowane do różnych grup docelowych mogą przynieść inne wyniki.
W zeszłym roku Adobe postanowiło zbadać nawyki klien...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy