LinkedIn w liczbach (stan na lipiec 2022) POLECAMY
|
Boom na budowanie marek osobistych
W 2022 r. obserwujemy dalszy rozwój funkcjonalności LinkedIn przeznaczonych dla twórców. Jestem przekonany, że zachęci to wiele osób do znacznie większej aktywności – w efekcie będziemy świadkami narodzin wielu nowych marek osobistych. W 2021 r. twórcy otrzymali dostęp do opcji live’ów oraz tworzenia newsletterów, co stanowi dla nich spory komunikacyjny atut. Kolejne możliwości doszły już w tym roku, a specjaliści z LinkedIn zapowiadają, że to nie koniec. W 2022 r. udostępniono:
- rozszerzoną wersję statystyk publikowanych treści (m.in. zbiorczą statystykę zasięgów);
- możliwość tworzenia wydarzeń audio:
- możliwość tworzenia postów typu karuzela (grafika, wideo). Tryb autora Poważną zmianą było wprowadzenie trybu autora. Jego celem jest budowa wizerunku internetowego twórcy/eksperta poprzez zwiększanie dotarcia i sieci obserwujących. Już teraz można zauważyć, że coraz więcej aktywnych na co dzień użytkowników LinkedIn w Polsce przełącza profil na tryb twórcy. Samo włączenie trybu autora nie zwiększa zasięgów organicznych, ale umożliwia – dzięki dodatkowym funkcjonalnościom – zwiększenie siły oddziaływania marki osobistej na LinkedIn. Co właściwie zmienia ten tryb?
Tryb autora
Poważną zmianą było wprowadzenie trybu autora. Jego celem jest budowa wizerunku internetowego twórcy/eksperta poprzez zwiększanie dotarcia i sieci obserwujących. Już teraz można zauważyć, że coraz więcej aktywnych na co dzień użytkowników LinkedIn w Polsce przełącza profil na tryb twórcy.
Samo włączenie trybu autora nie zwiększa zasięgów organicznych, ale umożliwia – dzięki dodatkowym funkcjonalnościom – zwiększenie siły oddziaływania marki osobistej na LinkedIn. Co właściwie zmienia ten tryb?
- Przycisk „Połącz” zostaje zamieniony na „Obserwuj”, a na profilu widoczna staje się liczba obserwujących – w efekcie tego otrzymasz mniej zaproszeń, za to zwiększysz szanse na bycie obserwowanym.
- Pozwala on wyświetlić w górnej części profilu główne tematy, o...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!