1. Fragmenty rozszerzone i wyniki wyszukania
Google od jakiegoś czasu bardzo duży nacisk kładzie na implementację fragmentów rozszerzonych. Dzięki temu może wyświetlić dodatkowe informacje związane z produktami oferowanymi w sklepie internetowym. Trzeba szczerze od razu powiedzieć, że niektóre z tych fragmentów mogą nam pomóc, a inne zaszkodzić. Oto kilka z nich:
POLECAMY
Opinie i recenzje
Zbieranie recenzji i opinii o produktach wzbogaca warstwę tekstową. Z punktu widzenia treści jest to bardzo istotne dla sklepów, które opisy produktów pobierają od producenta i zmienić ich nie można. Również jest do użyteczne dla aptek, księgarni, wypożyczalni filmów, porównywarek cenowych itd. Przy dużym nasyceniu recenzji tekst staje się „mniej nieunikalny”, bo wzbogacony unikalnymi komentarzami. Użytkownik wystawia produktowi ocenę, oznaczając to kilkoma gwiazdkami.
Warto wtedy zaimplementować fragmenty rozszerzone związane z pozostawionymi przez użytkowników ocenami. Opis wdrożenia można znaleźć tu: //microformats.org/wiki/hreview-aggregate lub na stronach Google: //developers.google.com/search/docs/data-types...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!