Komunikacja w sieci umożliwia bardzo precyzyjnie dotarcie do konsumenta. Łatwo jest wpasować się w kontekst konsumenta dzięki targetowaniu i kontroli częstotliwości komunikacji. Inwentarz narzędzi reklamowych YouTube przypomina trochę salę operacyjną, zawiera ogromną liczbę formatów reklamowych, wszystkie są skuteczne i każdy z nich często ratuje życie. Wyzwaniem jest zawsze wybór odpowiedniego narzędzia dla danego celu i umiejętne jego zastosowanie we właściwym czasie. Dobry chirurg musi wiedzieć, kiedy użyć którego narzędzia – podobna odpowiedzialność spoczywa na marketerze.
POLECAMY
Sprawdź preferencje klientów
Dzięki online wideo zniknęły, znane z telewizji, bariery kosztowe. Na YouTube można ograniczyć się do lokalnych rynków, komunikować się w wybranym mieście do precyzyjnie zdefiniowanej grupy klientów w określonym czasie i płacić tylko za obejrzany przekaz. Wystarczy określić, do kogo chcemy dotrzeć. Przedstawiciele sklepów internetowych mogą badać preferencje swoich klientów, co lubią, czym się interesują i w jaki dialog chcieliby wejść z marką.
Algorytmy Google’a analizują typ odwiedzanych stron w Google Display Network dla oszacowania demografii i zainteresowań, dodatkowo łączą to z danymi deklarowanymi przez wydawców i użytkowników zalogowanych w ekosystemie Google. Zagregowanie danych o zachowaniach użytkowników na wielu pozi...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!