Jak skutecznie wypromować e-booka i narobić szumu w sieci?

Case study

Księga Adsów powstała z okazji drugich urodzin Social Tigers. Premiera e-booka odbyła się w Dzień Dziecka, a efektem jej promocji jest kilka tysięcy pozyskanych leadów, dotarcie do nowych klientów, zaznaczenie pozycji w branży i zwiększenie zainteresowania szkoleniami firmy.

O czym jest Księga Adsów? O tym, jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów, z którymi spotykamy się w naszej pracy codziennie: gdy obserwujemy branżowe grupy czy fora i podczas rozmów z uczestnikami szkoleń. Z pozoru proste „adsy” stają się problematyczne, gdy zabieramy się za stworzenie konwertującej strategii działań. Na szkoleniach zauważyliśmy, że wiele osób ma w tej dziedzinie podobne problemy. Nie potrafią one wykorzystać podstawowych opcji Ads Managera, nie rozumieją stojących za nimi mechanizmów, a szukają skomplikowanych, często dodatkowo płatnych rozwiązań, które na tym etapie rozwoju ich...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy