Dział: Temat tygodnia

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Jak skutecznie generować leady dzięki działaniom SEM?

Jeśli celem Twoich kampanii reklamowych w Google Ads jest pozyskanie leadów, to system Google daje Ci wiele możliwości. Które typy kampanii sprawdzą się najlepiej w przypadku pozyskiwania klientów? Jak je optymalizować? Skąd pozyskać informację, co działa, a co nie?

Czytaj więcej

Zakaz stosowania geoblokowania w sprzedaży online – wpływ przyjętego przez parlament europejski raportu na branżę audiowizualną i widzów

Niniejszy artykuł jest kontynuacją i rozwinięciem artykułu Zakaz stosowania geoblokowania w sprzedaży online – co osiągnięto i co nas może czekać z wydania grudniowego „Magazynu Online Marketing”. Artykuł odnosi się do raportu (dalej: Raport) Parlamentu Europejskiego (dalej PE) dotyczącego wdrożenia rozporządzenia o zakazie geoblokowania na jednolitym rynku cyfrowym (dalej: Rozporządzenie).

Czytaj więcej

Twarde reguły gry PPC, które musisz zaakceptować

Jedna z podstawowych zasad ekonomii – prawo malejących przychodów – mówi, że gdy podmiot gospodarczy zwiększa inwestycje w określonym obszarze, stopa zwrotu generowana przez tę inwestycję w pewnym momencie osiąga punkt, w którym przestaje rosnąć – zakładając, że wszystkie inne zmienne pozostaną stałe. Reguła ta ma zastosowanie również do działań marketingowych, a jej brutalne konsekwencje wyznaczają granice opłacalności reklamy.

Czytaj więcej

HR i Marketing – duet do zadań specjalnych? Wspólna droga do wymarzonej strategii komunikacji.

Przyjrzyjmy się bliżej relacjom między działami HR i Marketingu i porozmawiajmy o tym, dlaczego potrzebują siebie nawzajem.

Czytaj więcej

Kim jest Data Scientist?

Data Scientist to fachowiec, który może znaleźć zatrudnienie w firmach działających niemal w każdym sektorze. Jego zadaniem jest zbieranie, przetwarzanie, analizowanie i wizualizacja danych. Obecnie jego działania są bardzo ważne dla przedsiębiorstw działających w różnych branżach i mogą przyczyniać się do zwiększenia efektywności takich podmiotów gospodarczych. Właśnie dlatego, coraz częściej przeglądając oferty pracy, możemy znaleźć informacje o tym, że poszukiwane są osoby na stanowisko Data Scientist. Kim są tacy fachowcy? Podpowiadamy.

Czytaj więcej

Fenomen Spotify Wrapped

Dzień wyjścia Spotify Wrapped wiele osób porównuje do Święta, a sama viralowa kampania staje się okazją do zintegrowania milionów użytkowników poprzez udostępnianie ich muzycznych statystyk. W czym tkwi sukces Spotify Wrapped?

Czytaj więcej

Proste sposoby na utrzymanie klientów dzięki social customer care

Pamiętacie, jak w marketingu królowały roczne interwały trendów - rok mobile, rok video, rok automation? Obserwowaliśmy lub wdrażaliśmy nowe nurty wykorzystywane w pozyskiwaniu klientów. Piękne to były czasy, kiedy akwizycja nowych nabywców stała na piedestale. Wydarzenia ostatnich lat jednak mocno potrząsnęły workiem priorytetów. To nie pozyskanie, a utrzymanie klientów stawiamy na pierwszym miejscu. A do tego niezbędna jest bezkonkurencyjna obsługa klienta.

Czytaj więcej

Storytelling Ardbega w formie komiksu

Ardbeg to popularna na całym świecie Szkocka whisky. Firma, korzystając z ponad 100-letnich zasobów archiwalnych, w tym m.in. ze starych etykiet, postanowiła stworzyć oryginalny komiks powiązany ze światem marki.

Czytaj więcej

Ralph Lauren i Fortnite z cyfrową kolekcją ubrań

Luksusowa marka odzieżowa Ralph Lauren łączy siły z grą Fortnite. Nowe stroje dla postaci pojawią się również w wersji fizycznej.

Czytaj więcej

Elon Musk nowym właścicielem Twittera

28 października na swoim profilu na Twitterze Elon Musk poinformował o przejęciu platformy. „Ptak został uwolniony” odnosi się do zarzutów w związku z rzekomym ograniczaniem wolności słowa przez były zarząd.

Czytaj więcej

#reklama - czy należy się go bać?

W ostatnim czasie pod lupą UOKiK jest działalność influencerów, zwłaszcza ta nosząca znamiona działań reklamowych oraz treści będących oszustwem dla ich odbiorców. Badane są publikacje pod kątem klarownego i czytelnego zaznaczenia, że dane działania są publikacjami reklamowymi, zarówno produktów własnych jak i na zlecenie klientów. Z drugiej strony pojawiają się głosy twórców, którzy skarżą się na zaniżone zasięgi publikacji oznaczonych jako reklamowe.

Czytaj więcej