Przed pandemią i wybuchem wojny w Ukrainie obserwowaliśmy swego rodzaju „zachłyśnięcie” rynku tematem precyzji, pomiaru i przekładania każdej wydanej złotówki na leady. Dzisiaj w erze ESG, DEI i autentyczności marek możemy śmiało stwierdzić, że marketing oparty wyłącznie na reklamie, gdzie jedyne KPI stanowi liczba wejść na stronę, koszt kliknięć czy wypełnień formularza odchodzi do lamusa.
Lawinowo następujące po sobie zmiany społeczno-gospodarcze i konieczność odnajdywania się wśród nich każdego dnia, przed jaką stanęli konsumenci i biznes, sprawiły, że w 2023 r. znaleźliśmy się w erze niespotykanego dotąd popytu na wiedzę i informacje.
POLECAMY
Agnieszka Surowiec, Brand and Comms Director, Intrum Polska:
W Intrum Polska wykorzystujemy działania digital PR, jako skuteczne narzędzie pozwalające szeroko docierać z komunikatami o naszej marce. W Polsce ze spłatą długów nie radzi sobie 3 mln osób, a co trzeci konsument nie zapłacił w ciągu ostatniego roku przynajmniej jednego rachunku. Jako lider windykacji na europejskim rynku postawiliśmy sobie za cel budowanie efektywnego dialogu z zadłużonymi konsumentami, edukowanie ich w zakresie windykacji i finansów osobistych. Zrealizowana przez nas w ubiegłym roku, nagradzana kampania edukacyjna „Ogarniam finanse” trafiła szeroko do masoweg...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!