W jaki sposób youtuberzy zmieniają podejście e-marketerów do wideo w sieci?

Wywiad VIP

Rozmowa z Barbarą Sołtysińską, szefem sieci LifeTube i IndaHash, legitymującą się prestiżowym tytułem „Człowiek Roku IAB Mixx Awards 2015”.

OMP: „Człowiek Roku IAB MIXX Awards 2015” – gratuluję sukcesu prywatnego i od razu pytam, jaki ma to wpływa na motywację i dalszą działalność zawodową? Widać już stos zleceń na biurku Pani Prezes? :)

Barbara Sołtysińska: Dziękuję. Jako LifeTube bardzo mocno rośniemy. W każdym aspekcie. Pod względem subskrypcji jesteśmy aktualnie największą wielokanałową siecią YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Czy to się wiąże z przyznaną nagrodą? Nie sądzę (śmiech). Byłam bardzo zaskoczona jej otrzymaniem.

POLECAMY

OMP: Nagród jednak nie dostaje się przez przypadek…

BS: Sądzę, że ta nagroda to efekt tego, że 1/3 kampanii nominowanych do nagród branżowych IAB Mixx to projekty, w których „maczaliśmy palce”. Albo byli tam obecni twórcy [youtuberzy reprezentowani przez LifeTube – przyp. red.], albo po prostu współtworzyliśmy koncepcje reklamowe. To przede wszystkim tytuł dla firmy za to, że udało nam się zbudować znaczącą pozycję w kanale wideo online, w obszarze content marketingu. De facto uważam, że jest to nagroda dla naszego zespołu, a nie dla mnie osobiście. 

OMP: Jak pozycjonować LifeTube na mapie podmiotów interaktywnych – broker, dom mediowy, a może sieć reklamowa, skoro występujecie z etykietą MCN (wielokanałowa sieć partnerska)?

BS: Jesteśmy z jednej strony siecią reklamową, z drugiej strony impresariatem, z trzeciej...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy