Artur Maciorowski: Insighty, pomysły, inspiracje,... – te hasła zna bodajże każdy marketer. Tylko skąd je brać? Gdzie Ty ich szukasz?
Marcin Sienkowski: Na pewno nie w Starbucksie przy dyniowym latte na podwójnym mleku sojowym. Żeby znaleźć dobre inspiracje, trzeba wyjść ze swojej reklamowo-marketingowej bańki. Ciągle powtarzam, że pomysły na takie kampanie, jak „A co gdyby?” z udziałem Janusza Chabiora leżą na ulicy. Trzeba je tylko zauważyć i się po nie schylić.
POLECAMY
AM: Jak w takim razie identyfikować idee z największym potencjałem, które doceni zarówno widz, jak i... konkur...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!