VIP – 10 pytań do...

VIP – 10 PYTAŃ DO...

Skąd czerpać pomysły i inspiracje do działań marketingowych? Czy o sukcesie kampanii wideo decyduje obecność znanych osób na planie filmowym? Marcin Sienkowski rozmawia z Arturem Maciorowskim o kluczowych elementach kampanii reklamowych OLX.

Artur Maciorowski: Insighty, pomysły, inspiracje,... – te hasła zna bodajże każdy marketer. Tylko skąd je brać? Gdzie Ty ich szukasz?
Marcin Sienkowski:
Na pewno nie w Starbucksie przy dyniowym latte na podwójnym mleku sojowym. Żeby znaleźć dobre inspiracje, trzeba wyjść ze swojej reklamowo-marketingowej bańki. Ciągle powtarzam, że pomysły na takie kampanie, jak „A co gdyby?” z udziałem Janusza Chabiora leżą na ulicy. Trzeba je tylko zauważyć i się po nie schylić. 

POLECAMY

AM: Jak w takim razie identyfikować idee z największym potencjałem, które doceni zarówno widz, jak i... konkurs...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy