VIP – 10 pytań do…

Artura Jabłońskiego, CEO digitalk, prelegenta, publicysty i konsultanta social mediów

VIP – 10 PYTAŃ DO...

Co decyduje o sukcesie kampanii w social mediach, jaki jest przepis na skuteczne kampanie performence na Facebooku, jak Metaversum wpłynie na marketerów oraz jakie trendy na kolejne kilka lat przewiduje się w obszarze mediów społecznościowych? Na te i wiele innych pytań odpowiada Artur Jabłoński w rozmowie z Arturem Maciorowskim, redaktorem prowadzącym „Magazynu Online Marketing”.

Mało kto wie, że miałeś zostać doktorem i rozpocząć karierę na uczelni, a zostałeś konsultantem i szkoleniowcem. Jaka jest różnica między wykładowcą wyższej uczelni a trenerem-praktykiem na warsztatach? 

POLECAMY

Artur Jabłoński: Myślę, że klucz do właściwej odpowiedzi na to pytanie sprowadza się do tematyki i rodzaju zajęć.

Jako prowadzący wykłady masz szansę spotkać się z grupą kilka, kilkanaście razy podczas roku i przeprowadzić wieloetapowy, rozwijający proces edukacyjny, prowadzący do głębszego zrozumienia problemu, jego współzależności, obudować go odpowiednio teorią. 

Od warsztatów oczekuje się raczej rozwiązań konkretnych problemów w ciągu kilku godzin. Jest, owszem – jeśli dobrze do tego podejść – czas i miejsce na obudowanie rozwiązania podłożem merytorycznym, ale kluczowe jest załatwienie jednej, palącej potrzeby. Inaczej sprawa może się mieć, gdy mówimy o regularnych konsultacjach czy cyklach szkoleniowych.

Tak naprawdę więc, nie powiedziałbym, że da się postawić znak równości między oboma typami edukacji, ale jest więcej cech wspólnych niż można by zakładać, dzieląc...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy