Niemałe znaczenie w doborze właściwego narzędzia ma doświadczenie osoby, która będzie z niego korzystała. Sprawdzaj, ucz się od innych, ale najpierw zastanów się, które procesy w Twojej strategii marketingowej wymagają poprawy lub skrócenia czasu ich realizacji. Poruszasz się w jakimś obszarze bez większych sukcesów finansowych, nie widzisz postępów, a konkurencja znacznie Cię wyprzedza? To dobry moment, by zastanowić się, co faktycznie na tym polu kuleje i nad czym możesz popracować. Czasami niewielka zmiana lub przeniesienie procesu realizacyjnego właśnie do narzędzia opartego na modelu SaaS rozwiązuje wiele problemów związanych z nieuporządkowanym zarządzaniem i źle ulokowanym kapitałem.
Jedną z najważniejszych funkcji narzędzi typu SaaS jest zwiększenie sprzedaży w branży e-commerce, ale również lepsza organizacja procesów wewnętrznych. Wielu specjalistów popełnia kluczowy błąd. Analizują oni dane w narzędziu i na ich podstawie wprowadzają zmiany w e-sklepie, a następnie porzucają działania, ponieważ ich zdaniem nie przynoszą one korzyści. Tymczasem brak opłacalności w zastosowaniu narzędzia nie leży w nim samym, a w obsługiwanej platformie. Warto zdać sobie sprawę z faktu, że żadne działania nie pomogą, jeśli sklep lub platforma contentowa będzie źle zaprojektowana, szczególnie pod kątem technicznym. Taka usługa musi być przyjazna użytkownikom, szybka, responsywna i z intuicyjną nawigacją. Czy tak działa witryna Twojego klienta?
POLECAMY
Narzędzia w modelu SaaS – cechy, funkcjonalności i najważniejsze zadania
Praktycznie każde narzędzie SaaS można...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!