Nie wróż z magicznej kuli
Wszyscy specjaliści od content marketingu odwiedzają stronę Content Marketing Institute mniej lub bardziej cyklicznie. I słusznie, gdyż instytut to skarbnica wiedzy, ciekawych artykułów i wypowiedzi ekspertów o światowej sławie. I zamiast skupiać się na wróżeniu z kuli, warto wyciągać wnioski ze statystyk, pieczołowicie zebranych przez specjalistów w swoich dziedzinach, cyklicznie podawanych w przystępnych formach wizualnych. Mając pewne dane, jesteśmy w stanie wyestymować oczekiwane efekty planowanych kampanii, zmodyfikować stawiane KPI czy po prostu zrewidować bieżące działania, aby nie popełniać błędów i z dobrą strategią wejść w 2024 r.
Jeśli mowa już o strategii, to w content marketingu dzieje się… coraz lepiej. Stowarzyszenie Content Marketing Polska przeprowadziło badanie, w którym spytano reprezentantów różnych sektorów marketingu (marketerzy, agencje, wydawcy) o kondycję i wydatki na polski marketing treści. Wyniki oczywiście zaskakują i to optymistycznie. Oto krótkie podsumowanie, które w nadchodzących latach może wpłynąć na zmianę Twoich planów content marketingowych. Warto sprawdzić, jakie inne wyniki prezentuje badanie.
POLECAMY
- Dynamika wzrostu – firmy dalej inwestują w marketing treści. I nie patrzymy ty...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!