Czy warto pojawić się tam jako firma? Nie będę oszukiwać, że mam taką pewność. Platforma istnieje w Polsce dopiero od kilku tygodni. Nie ma tam (jeszcze) reklam, algorytm jest nieznany i enigmatyczny, nie ma rozróżnienia na konta biznesowe i prywatne.
Nade wszystko nie ma też jeszcze statystyk dotyczących użytkowników w Polsce.
Na pewno jednak to, co można teraz osiągnąć, to efekt świeżości, bycie tam jako jedni z pierwszych, o krok przed konkurencją. Szybki wzrost popularności aplikacji i strategiczne połączenie z Instagramem sugerują potencjał Threads do stworzenia zaangażowanej społeczności.
Ale żeby to zrobić, warto tak czy inaczej poznać bliżej możliwości tej platformy.
POLECAMY
Threads wyróżnia się na tle innych platform społecznościowych dzięki swojej unikalnej funkcji, jaką jest możliwość tworzenia osobistych, prawie prywatnych sieci komunikacji. W przeciwieństwie do tradycyjnych mediów społecznościowych, które promują szeroką i otwartą komunikację, Threads stawia na bardziej zaangażowane i skupione na jakości interakcje. Czy to się zawsze udaje? Oczywiście, że nie. Już w tym momencie widoczne jest „narzekanie” na nachalną sprzedaż, zbyt dużą liczbę marketerów (co ciekawe, nie firm!) i niezbyt etyczne zabiegi budowania zaangażowania.
Threads otwiera nowe możliwości dla użytkowników, którzy pragną bardziej autentycznej i skoncentrowanej na jakoś...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!