Tekst, obraz czy wideo – jak kreować skuteczne treści w social mediach?

Temat numeru

Reklamy, posty i relacje zewsząd nas bombardują, co stanowi spore wyzwanie dla firm, które chcą się wyróżnić na tle konkurencji i przyciągnąć na dłużej uwagę użytkowników. Jak kreować angażujące treści w social mediach? Na jaki rodzaj contentu postawić, żeby skutecznie dotrzeć do odbiorców?

Inspiruj i zaciekawiaj – zdjęcia i grafiki

Portale społecznościowe często odwiedzamy po to, żeby zobaczyć nietypowe miejsca i stylizacje, podejrzeć, co ciekawego robią inni, porozmawiać z bliskimi, a także zaczerpnąć inspiracji. To również medium, które za pomocą kreatywnych przekazów oraz działań influencerów zachęca nas do zakupów i wzbudza potrzebę posiadania modnego dodatku, sprzętu do stylizacji włosów czy najnowszego smartfona. Dużą siłę oddziaływania mają posty z ciekawymi zdjęciami lub grafikami, gdzie ważną rolę odgrywają wysoka jakość oraz coś, co przyciągnie uwagę odbiorcy i pozwoli zatrzymać ją na dłużej lub zaciekawi go na tyle, że od razu przejdzie na stronę z finalizacją zakupu. W intrygujący sposób komunikację w social mediach prowadzi wchodząca na rynek marka DRAGMA – producent pierwszego polskiego rzemieślniczego wermutu. Dodatkowe wyzwanie przy zdobyciu uwagi...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy