Odpowiedź jest prosta: twórz unikalne i wartościowe treści. Poradniki i inspirujące materiały mają szczególne znaczenie dla szerokiej publiczności, ponieważ mogą dostarczyć cennych wskazówek, motywacji i perspektyw. A te przyczyniają się do osiągania postawionych celów. Przynajmniej w teorii.
Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji (AI) możliwości tworzenia i publikowania treści zaczynają być nieograniczone. Czy czeka nas kolejny „potop szwedzki”, czyli zalanie internetu materiałami tylko z pozoru wysokiej jakości? To zależy. Umiejętność obsługi otaczającej nas technologii, narzędzi niezbędnych i usprawniających codzienną pracę jest i będzie kluczowa do uniknięcia pułapek i „dowożenia” KPI.
POLECAMY
Podstawowe generowanie treści
Jednym z głównych sposobów wykorzystania AI w content marketingu jest generowanie tekstów. Sztuczna inteligencja może zostać przeszkolona na ogromnych zbiorach danych, aby nauczyć się pisania w sposób podobny do człowieka. Dzięki temu AI okazuje się pomocna w produkcji poradników, artykułów i innych materiałów, które są zarówno wartościowe, jak i interesujące dla czytelnika. Jedyne małe wyzwanie, przed jakim każdy copywriter stanie, to poprawna obsługa. Dziś, po kilku miesiącach funkcjonowania na rynk...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!