Według danych raportu Salesforce już ponad połowa marketerów wykorzystuje sztuczną inteligencję.
Co ciekawe, choć marketerzy – zarówno ci z B2B, jak i B2C – mają problem ze zrozumieniem tej technologii, ich oczekiwania w stosunku do jej potencjału są bardzo wysokie.
POLECAMY
Czym jest sztuczna inteligencja?
Demis Hassabis, współzałożyciel i CEO firmy DeepMind, definiuje AI jako naukę uczynienia maszyn sprytnymi. W bardzo dużym uproszczeniu – to koncepcja, w której maszyny są w stanie naśladować inteligencję tożsamą do ludzkiej, a tym samym są zdolne wykonywać zadania takie, jak myślenie, planowanie, uczenie się, rozumienie i interpretacja języka. To sytuacja, w której systemy (platformy i algorytmy) są wystarczająco mądre, aby wykorzystywać nasze działania i interakcje oraz duże wolumeny danych nie tylko do udzielania odpowiedzi na stawiane pytania, ale także do predykcji zachowań, a tym samym umiejętności przewidywania i wyprzedzania działań czy zachowań, zanim te się wydarzą.
AI wszędzie
Sztuczna inteligencja nie jest nowym obszarem, prace nad jej rozwojem trwają już od połowy ubiegłego wieku. W ostatnich latach nastąpiło jednak bardzo dynamiczne przyspieszenie rozwoju tej technologii. Jako użytkownik korzystasz z niej każdego dnia, n...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!