Siedem praktycznych sposobów na budowanie marki w social mediach

Temat numeru

Budowanie marki to jeden z fundamentów skutecznych działań w mediach społecznościowych. Czytając ten artykuł, dowiesz się, jak rozpocząć własne działania w tym zakresie, wykorzystując doświadczenie innych.

Pamiętaj: nie ma jednej złotej zasady, która zawsze zadziała. Istnieją wyłącznie dobre praktyki, które przybliżą Cię do osiągnięcia celu. 

POLECAMY

1. Zadbaj o wysoki poziom obsługi klienta

Internet stał się miejscem, gdzie każdy z łatwością może wyrazić swoje zdanie – napisać opinię na Facebooku, zostawić komentarz, udostępnić zdjęcie, zapytać o coś, poprosić o pomoc lub się na coś poskarżyć. Jest to szansa dla Ciebie, bowiem właśnie tutaj Twój odbiorca może pochwalić Twoje produkty, podzielić się wrażeniami po zakupie i być może zachęcić innych do skorzystania z usług Twojej firmy. 
 

Wskazówka

Jeśli Twój klient jest w internecie – Twoim obowiązkiem jest się nim zaopiekować, inaczej może to się obrócić przeciwko Tobie!


Łatwość dostępu do mediów społecznościowych spowodowała, że klienci przenieśli się ze swoimi pytaniami, opiniami i problemami właśnie do sieci. To tutaj Twoi odbiorcy zgłaszają wszelkie uwagi oraz prośby, więc oczekują możliwie najlepszej i najszybszej obsługi ze strony marki. 
 

Wskazówka

Ważne jest to, abyś zawsze starał się opanować emo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy