Praktyczne sposoby na budowanie marki w kanałach online

Case study

Budowanie marki w sieci to w dzisiejszych czasach absolutna podstawa, jednak sama obecność w świecie online nie wystarczy. W pierwszej kolejności należy świadomie ułożyć strategię i zastanowić się nad konkretnymi działaniami, które powinny się na nią składać. Branding to proces długotrwały i złożony, w którym należy uwzględnić zarówno specyfikę danego rynku, jak i potrzeby naszej grupy docelowej.

Dlaczego WMH poświęca tak dużo uwagi brandingowi?

W dzisiejszych czasach nie trzeba już nikogo przekonywać, jak ważny jest branding. Tę lekcję odrobiły już dawno duże firmy, a za ich przykładem podążają małe i średnie przedsiębiorstwa. W WMH nieustannie uświadamiamy swoich klientów, że dobre wyniki sprzedażowe zależą od konsekwentnego i umiejętnego budowania relacji z klientem. Sukcesem możemy nazwać wzrastającą świadomość naszych klientów, która sprawia, że sami dostrzegają oni potrzebę rebrandingu. Najlepszym tego dowodem są liczby z minionego roku. W 2018 roku przeprowadziliśmy rebranding aż dla 8 klientów działających w różnych branżach...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy