Dlaczego WMH poświęca tak dużo uwagi brandingowi?
W dzisiejszych czasach nie trzeba już nikogo przekonywać, jak ważny jest branding. Tę lekcję odrobiły już dawno duże firmy, a za ich przykładem podążają małe i średnie przedsiębiorstwa. W WMH nieustannie uświadamiamy swoich klientów, że dobre wyniki sprzedażowe zależą od konsekwentnego i umiejętnego budowania relacji z klientem. Sukcesem możemy nazwać wzrastającą świadomość naszych klientów, która sprawia, że sami dostrzegają oni potrzebę rebrandingu. Najlepszym tego dowodem są liczby z minionego roku. W 2018 roku przeprowadziliśmy rebranding aż dla 8 klientów działających w różnych branżach...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!