Jednak czy w obliczu kryzysu i inflacji w 2023 r. dalej będziemy przeznaczać budżety reklamowe właśnie na social media? Jak podejść do działań reklamowych w najbliższych miesiącach, by były skuteczne? Z jakich aktywności lepiej zrezygnować w bieżącym roku? Sprawdzamy!
POLECAMY
Elastyczne podejście do budżetowania
Zeszły rok pokazał nam, że nawet kampanie zaplanowane z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem są ostatecznie „do ruszenia”, że zarówno grafiki, jak i budżety reklamowe mogą podlegać zmianom.
Była to o tyle istotna lekcja, że pozwoliła marketerom i firmom zacząć się otwierać na stosowanie budżetów elastycznych (flexible budgets) i kroczących (rolling budgets), zamiast budżetów stałych (fixed budgets), ustawianych na sztywno na rok z góry, bez możliwości wprowadzania zmian.
I choć nie wszystkie firmy tak elastycznie podejdą od razu do tematu, zeszłoroczne wydarzenia pokazują, że jest to możliwe, a być może wręcz pożądane.
Wideo wciąż na topie
C...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!