Jak to jest być marką z odważną komunikacją mocno osadzoną w internetowej społeczności? Naszym zdaniem to nie ma tak, że dobrze albo że niedobrze. Gdybyśmy mieli powiedzieć, co odbiorcy cenią najbardziej, powiedzielibyśmy, że po prostu dobre poczucie humoru, które zachęca ich do wejścia w interakcję z treściami. Marki, które publikują, kiedy ma to sens dla target grupy odbiorców. I co ciekawe, właśnie takie przypadkowe interakcje wpływają na lojalizację. Chodzi nam o to, że kiedy komunikacja jest blisko świata odbiorców, nawet na jedynie humorystycznym poziomie, bywa, że znajduje się nić porozumienia, która by tak rzec, pomaga nam wpłynąć na wyróżnialność i zapamiętywalność. Czy taka strategia komunikacji jest dla wszystkich? No, tak średnio, bym powiedział. Czy zdarzają się potknięcia i wyzwania? Jeszcze jak!
POLECAMY
Które błędy marek sprawiają, że mamy ochotę urwać sobie kabel od internetu?
Brak dopasowania
Żeby robić wrażenie na odbiorcach, trzeba dobrze zrozumieć zarówno miejsce, w którym się komunikujemy, jak i to, jakie towary mamy do pokazania jako marka. Pewnie, że znajdą się wyjątki od tej reguły i wyjątkowo zabawny admin czy moderacja pociągną dyskusję w dobrym dla marki kierunku, ale to muszą być już naprawdę kasjerki znające kod na kajzerkę. Czy warto tak ryzykować?
Pamiętaj, że każda platforma społecznościowa...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!