Zanim przejdziemy do omawiania tego, jak skutecznie wykorzystać to medium, zacznijmy od definicji i możliwości, jakie oferują marketerom retail media.
POLECAMY
Czym są retail media i jakie oferują możliwości
Dynamiczny rozwój e-commerce w przeciągu ostatnich lat związany jest z rozwojem dużych platform sprzedażowych, nie tylko w formacie marketplace, ale również re-sellerskim, gdzie marki takie jak MediaMarkt, Answear czy Leroy Merlin, generują milionowe odsłony miesięcznie na swoich platformach zakupowych. I naturalnym krokiem było oferowanie merchantom możliwości wsparcia sprzedaży swoich produktów, z wykorzystaniem dostępnej przestrzeni reklamowej, która pozwala markom na dotarcie do konsumenta w odpowiednim momencie procesu zakupowego.

I tu pierwsza definicja, czyli podział oferty retail media na tę skierowaną dla:
- ...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!