W rzeczywistości, narzędzia AI stają się nieocenionym wsparciem, ale wciąż mają swoje ograniczenia. Potrafią przyspieszyć proces pisania, dostarczając szablony, propozycje i inspiracje, ale nie zastąpią czynnika ludzkiego –
emocji, wyczucia kontekstu czy głębokiego zrozumienia potrzeb odbiorcy. Dlatego copywriterzy, którzy chcą pozostać konkurencyjni, powinni umiejętnie łączyć swoje umiejętności z technologią. Sztuczna inteligencja może być ich pomocnikiem, ale to oni nadal kontrolują narrację.
Artykuł zawiera analizę siedmiu najpopularniejszych narzędzi AI, które wspierają copywriterów w codziennej pracy. Dowiesz się, jakie programy warto przetestować, jakie posiadają zalety oraz wady, w jakich sytuacjach najlepiej się sprawdzają oraz kiedy lepiej postawić na własną kreatywność, zamiast polegać wyłącznie na algorytmach.
POLECAMY
1. Jasper AI
Jasper AI to wszechstronne narzędzie wspierające copywriterów w tworzeniu różnorodnych treści – od krótkich postów na media społecznościowe po długie artykuły. Dzięki modelom językowym GPT-4, Jasper AI jest w stanie generować teksty spójne i stosunkowo dobrze dopasowane do wymagań.
Zalety:
- Szybkie generowanie spójnych treści na dużą skalę.
- Możliwość personalizacji treści pod kątem stylu i tonacji.
- Przyjazny dla użytkownika interfejs, łatwy w obsłudze.
Wady:
- Tworzone treści mogą być powtarzalne i mało oryginalne....
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!