Jak zatem w erze multiscreeningu wykorzystać potencjał, jaki kryje za sobą video marketing? Jak używać nowych technologii, aplikacji mobilnych, by optymalizować swoje działania reklamowe?
POLECAMY
Posłuż się wideo
I platformami stworzonymi do jego rozpowszechniania. Wraz z rozwojem technologicznym oraz wzrostem znaczenia możliwości eksplorowania treści wideo w każdymi miejscu i o każdej porze pojawia się coraz więcej punktów styku między atencją odbiorców a komunikatem nadawcy. Co masz zrobić, by Cię usłyszano? Znajdź się w miejscu, w którym czeka na Ciebie Twoja publiczność. Na kanale YouTube, Vine, na Facebooku bądź Instagramie, Periscope albo Snapchacie. Ale nie krzycz do tuby. Mów do mikrofonu, nawet szeptem. Ukierunkowuj swój komunikat na cel. I to wszystko za pomocą ekranu smartfona albo tabletu. W końcu ponad połowa wyświetleń filmów na YouTube pochodzi z urządzeń mobilnych.
Wykorzystuj marketing narracyjny, ale pozwól na interakcję. Snuj opowieść o marce przy ognisku, tym facebookowym lub youtubowym, ale daj sobie wejść w słowo. Nie zamykaj się na dyskusję, pozwól na nią, bo to naturalne. Zwłaszcza w środowisku mobilności. Raport Cisco określa, że 64% aktualnego internetowego przepływu informacji pokrywa kontent wideo. Ten sam raport przewiduje, że w ciągu najbliższych lat wskaźnik ten wzrośnie nawet o 10%. To ogromne pole do popisu dla twórców i potencjał, który należy wykor...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!