Pod koniec 2024 r. agencja AdFusion opublikowała raport o stanie reklamy programatycznej w Polsce, bazując na dwóch falach badań przeprowadzonych wśród przedstawicieli domów mediowych i wydawców. Wyniki? Aż 44% respondentów planuje zwiększyć wydatki na programmatic w 2025 r., ale 26% pozostaje niezdecydowanych. Skąd ta niepewność? Marketerzy dostrzegają potencjał programmatic, ale zmieniający się ekosystem technologiczny i regulacyjny wymaga od nich większej elastyczności i umiejętności szybkiej adaptacji. Rynek reklamy programatycznej musi zmierzyć się z wieloma wyzwaniami – oto cztery najważniejsze z nich.
POLECAMY
Wyzwanie 1. Stworzenie uniwersalnych identyfikatorów, które pozwolą przypisać zbiór danych do danego użytkownika
Wyniki naszego badania pokazują, że dane third-party wciąż są fundamentem kampanii programatycznych. Regularnie korzysta z nich aż 80% domów mediowych i wydawców. Jednak branża reklamy programatycznej stoi na krawędzi rewolucji. Wycofanie plików cookie stron trzecich, które przez lata były podstawą strategii marketingowych, jest nieunik...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!