Czy transmisje na żywo możemy wykorzystać do promocji marek?
Transmisje na żywo to publikowanie wideo w czasie rzeczywistym. To niedoceniana jeszcze na naszym rynku szansa szybszego dotarcia do odbiorców, budowania relacji i zdobycia zaufania. To możliwość dzielenia się naszym światem w czasie rzeczywistym, a dla marek to również prowadzenie interaktywnej rozmowy z klientem. Poznanie jego opinii, języka, którego używa, reakcji.
POLECAMY
Transmisja na żywo oszczędza czas, buduje więź pomiędzy nadawcą i odbiorcą, wywołuje emocje. Mamy możliwość opowiedzenia historii, a odbiorcy mogą brać aktywny udział w transmisji, chociażby poprzez komentowanie i wyrażanie emocji za pomocą polubień, serc (Periscope) i komentarzy.
Debiutujący w marcu 2015 r. Periscope, wpisał się doskonale w potrzebę „bycia na bieżąco i życia chwilą”. Odbiorcy pokochali aplikację, która oferuje im świat bez dubli, montażu i efektów specjalnych. Do tego działa 24 h na dobę i swoim zasięgiem obejmuje cały świat. Każdy może znaleźć tutaj coś dla siebie zarówno jako odbiorca, jak i nadawca, spełniając się w roli prowadzącego własne show. Można obejrzeć zachody słońca w Rzymie, rozmowę z zaczepionym na lotnisku Jay-Z, kulisy nagrywania programu w Hollywood, naukę tańca z Meksyku, relację z premiery produktu, wycieczkę po luksusowym hotelu. Liczba streamingów jest tak duża, że nie policzymy, ile godzin treści ludzie tworzą poprzez tego typu aplikacje.
Facebook, chcąc nadrobić późniejszy debiut i wyjść na prowadzenie w tej dziedzinie, mocno inwestuje w swoje nowe narzędzie, zawiera umowy z wydawcami i celebrytami, aby z jednej strony rozpropagować nową funkcję, a z d...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!