Jak wygląda dzisiejszy konsument?
Przede wszystkim jest świadomy, zna swoje prawa, ma już jakieś doświadczenia zakupowe w sieci, oczekuje treści dopasowanych do siebie, jest wybredny i niecierpliwy.
POLECAMY
Ten typ konsumenta sprawia, że coraz ważniejsze są 4 główne trendy w działaniach marketingowych i w planowaniu kampanii:
- Modelowanie ścieżki konsumenta, gdzie kluczowe są dokładna analiza i znajomość procesu zakupowego.
- Maksymalna personalizacja przekazu, ponieważ nasze reklamy muszą trafiać do tych klientów, którzy rzeczywiście mogą być zainteresowani ofertą.
- Optymalizacja treści we właściwych kanałach komunikacji i z idealnie dopasowanym przekazem.
- Wykorzystywanie Big Data, czyli perfekcyjna znajomość konsumenta pod kątem behawioralnym czy demograficznym.
Te trendy oznaczają, że jeśli chcemy w naszych kampaniach dotrzeć do klientów i cieszyć się sukcesem sprzedażowym, musimy:
- Na podstawie danych demograficznych i behawioralnych zbudować profil naszego klienta.
- W oparciu o uzy...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!