Modelowanie w oparciu o dane – co musisz wiedzieć i jak wykorzystać look-a-like audience na Facebooku?

Temat numeru

Biznes, który nie wykorzystuje look-a-like audience, jest jak sprzedawanie samochodu cały czas tej samej osobie i dziwienie się, że nie kupuje ona auta codziennie. Jest po prostu nieracjonalne. Dlaczego? Ponieważ mamy do czynienia z zupełnie innym światem, innym typem konsumentów.

 

POLECAMY

Chcesz lepiej poznać ten temat? Zapraszamy na Konres Online Marketing!

Jak wygląda dzisiejszy konsument?

Przede wszystkim jest świadomy, zna swoje prawa, ma już jakieś doświadczenia zakupowe w sieci, oczekuje treści dopasowanych do siebie, jest wybredny i niecierpliwy.

Ten typ konsumenta sprawia, że coraz ważniejsze są 4 główne trendy w działaniach marketingowych i w planowaniu kampanii: 

  1. Modelowanie ścieżki konsumenta, gdzie kluczowe są dokładna analiza i znajomość procesu zakupowego.
  2. Maksymalna personalizacja przekazu, ponieważ nasze reklamy muszą trafiać do tych klientów, którzy rzeczywiście mogą być zainteresowani ofertą.
  3. Optymalizacja treści we właściwych kanałach komunikacji i z idealnie dopasowanym przekazem.
  4. Wykorzystywanie Big Data, czyli perfekcyjna znajomość konsumenta pod kątem behawioralnym czy demograficznym.

Te trendy oznaczają, że jeśli chcemy w naszych kampaniach dotrzeć do klientów i cieszyć się sukcesem sprzedażowym, musimy:

  1. Na podstawie danych demograf...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy