Generatywna sztuczna inteligencja w Meta Ads
W ostatnich dwóch latach sztuczna inteligencja odmieniana jest przez big techy i marketerów przez wszystkie przypadki. Marketerzy przyzwyczaili się już do korzystania z grup odbiorców Advantage+, w których do sztuczna inteligencja decyduje o tym, komu wyświetlić naszą reklamę, by osiągnąć najlepsze wyniki.
O ile w kwestiach reklamowych możliwości jakie daje Meta nie budzą większych kontrowersji, nieco inaczej wygląda sprawa z ich innymi narzędziami AI – takimi jak chociażby dostępne na rynku amerykańskim wirtualne profile i boty na Facebooku i Instagramie. Każdy ze stworzonych botów miał własną, indywidualną “osobowość”, jednak po kontrowersjach związanych z wysyłanymi przez nie odpowiedziami, Meta stopniowo wycofywała kolejne boty aż do całkowitej rezygnacji z tego rozwiązania.
POLECAMY
Advantage+ creative – personalizacja na nowym poziomie
O ile wykorzystanie AI do stworzenia spersonalizowanych botów okazało się niewypałem, o tyle sztuczna inteligencja stała się kluczowym elementem w procesie tworzenia kampanii reklamowych. Met...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!