Landing page w B2B i B2C. Jak go przygotować, by osiągać lepsze wyniki?

Temat numeru

Każda kampania marketingowa potrzebuje stron docelowych. Jeżeli chcesz generować więcej leadów lub sprzedawać więcej, musisz dodać landing pages do Twojej digitalowej strategii sprzedaży.

Landing page (strona docelowa) to miejsce, na które kierowany jest odbiorca po kliknięciu w reklamę. W odróżnieniu od strony firmowej landing page realizuje tylko jeden, precyzyjnie określony cel biznesowy firmy. Dzięki temu możesz w prosty sposób mierzyć konwersję oraz prowadzić działania optymalizacyjne.

POLECAMY

Jeżeli do tej pory sądziłeś, że strona firmowa pozwoli Ci generować odpowiednią liczbę leadów, zadaj sobie pytanie: „Czy moja strona jest skuteczna?”. Gdy kierujemy odbiorcę na stronę firmową, istnieje duże ryzyko, że nie znajdzie on tam tego, czego szukał, w związku z tym szybko ją opuści.

Spójrz na rysunek 1. Strona docelowa powinna być zaprojektowana, aby przyciągać uwagę i realizować określony przez Ciebie cel biznesowy, czyli wypełnienie formularza. Strona firmowa przeważnie ma skomplikowaną strukturę oraz elementy, które rozpraszają uwagę odwiedzającego. Z kolei landing page to prosta strona internetowa, pozbawiona dodatkowych elementów. Dobrze przygotowany landing page pozwoli Ci osiągać lepsze wyniki!

Dodatkowym atutem landing pages jest ich uniwersalność. Strona docelowa może być zastosowana w praktycznie każdym dzia...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy