Smartfon to nowy sklep; swoisty showroom, w którym użytkownik ogląda i selekcjonuje produkt, choć nadal transakcje finalizuje na desktopie. Ten trend będzie ewoluował na korzyść mobile’a, a wraz z rozwojem płatności mobilnych czy elektronicznych portfeli, upowszechni się on. Jak zatem dotrzeć do użytkownika, żeby zakorzenić się w jego świadomości? Mobile jest dla userów wygodny, szybki i nieskrępowany – możemy wyszukać interesujące nas produkty i dodać do koszyka, będąc w podróży, na spacerze czy odpoczywając na kanapie. Wersja mobilna to wyjście naprzeciw oczekiwaniom, a to przecież jest kluczowym czynnikiem i najszybszą drogą do sukcesu. Obok pozyskania uwagi bardzo ważnym, a jednocześnie trudnym do osiągnięcia czynnikiem, jest jej utrzymanie. Aby móc mierzyć się w wyścigu ofertowym, należy postawić użytkownika w centrum działań i to właśnie do niego dopasować stosowane rozwiązania, zaczynając od najistotniejszych.
POLECAMY
Kupujemy oczami
Nie od dziś wiadomo, że „kupujemy oczami”. Estet...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!