Anatomia porzucenia
Platforma Ve Interactive każdego dnia obsługuje ponad 10 tys. firm i marek prowadzących biznes online. Bazując na statystykach z monitoringu, około 20% liczby transakcji na globalnym rynku e-commerce możemy łatwo oszacować, że przeciętny sklep online traci średnio 40% klientów już w pierwszych sekundach po wejściu na stronę. Spośród tych, którzy pozostali na stronie sklepu, średnio 50% odchodzi nawet bez dodania produktów do koszyka lub z częściowo zapełnionym koszykiem. Niestety, to nie koniec dramatu. Nawet 75% klientów, którzy byli blisko złożenia zamówienia, porzuca koszyki, a wraz z nimi szanse na zysk sprzedawcy.
POLECAMY
Maksymalny współczynnik konwersji w sklepach online, czyli odsetek klientów, którzy dokonują zakupu, wynosi około 30%.
Niestety, większość witryn może tylko marzyć o takim wyniku, zadowalając się 10% lub mniejs...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!