Wygląda na to, że dni ciasteczek 3rd party są policzone – znikną one z internetu i podzielą losy technologii flash czy intruzywnych reklam, które również zostały wyeliminowane z wirtualnej rzeczywistości. Nie będzie to jednak ani niespodziewane, ani nagłe wydarzenie. Przewidywany koniec ery ciasteczek został odłożony w czasie. Według najnowszych informacji ich obecność potrwa jeszcze około dwóch lat.
POLECAMY
Safari, Firefox
Wszystko rozpoczęło się od trzęsienia ziemi, jakie zafundował rynkowi reklamowemu Firefox, blokując wszelkie 3rd party cookies. To wydarzenie nakłoniło do intensywnego namysłu nad tym, co czeka branżę reklamową w kolejnych miesiącach.
Wcześniej mieliśmy wstrząsy zapowiadające, takie jak blokowanie ciasteczek 3rd party w przeglądarce Safari. Nikt zbytnio się tym wtedy nie przejął. Jednak ruch ze strony Firefoxa to już znacznie poważniejsza sprawa. O ile w przypadk...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!