Intencja i kontekst – jak precyzyjnie targetować dane, aby osiągnąć marketingowy sukces?

Programmatic

Zgodnie z danymi zgromadzonymi przez firmę Invescpro te firmy, które wykorzystują strategię opartą na data-driven marketingu, odnotowują nawet ośmiokrotnie większy zwrot z inwestycji niż ich konkurenci, a aż 40% marek przyznaje, że w najbliższym czasie planuje zwiększyć budżet przeznaczony na ten rodzaj działań.

Analiza przeprowadzona przez Ascend2 pokazuje, że do najczęściej wymienianych motywacji do powiększenia środków na data-driven marketing należą:

POLECAMY

  • podejmowanie decyzji na bazie analizy danych,
  • zdobywanie większej liczby klientów,
  • możliwość integracji danych pochodzących z różnych platform. 

Wyniki przedstawiane przez branżowe statystyki świetnie oddają przewidywania ekspertów, którzy od lat wskazują data-driven marketing jako stale rosnący trend, który pozwala nie tylko na bardziej świadomą alokację budżetu marketingowego, ale również lepsze sprostanie potrzebom konsumentów doby coraz większego szumu informacyjnego. 
Przeciętnie widzimy dziś nawet do 10 000 reklam na dobę, dlatego skuteczny komunikat poza kreatywnym wykonaniem musi być także precyzyjnie stargetowany. Aby móc to zrobić, potrzebujesz danych umożliwiających zbudowani...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy