Jednakże samo geotargetowanie może być często niewystarczające. Sposób, w jaki korzystamy z urządzeń przenośnych oraz konsumpcja treści na smartfonach, mają specyficzny, określony charakter. Średnio spędzamy na nich dziennie ponad 3 godziny. Na małym ekranie przeglądamy treści, zwłaszcza przed i po pracy, np. w komunikacji miejskiej. Ze smartfonem robimy zakupy, a także nałogowo korzystamy z niego w czasie wolnym – w restauracji, kinie czy na koncercie. Jednak w takich momentach często nie jesteśmy gotowi na zapoznanie się z reklamą. Chcąc więc dotrzeć do potencjalnych klientów, warto sięgnąć po retargeting i możliwość bardziej precyzyjnego dotarcia do odbiorcy. Taką opcję daje reklamodawcom wykorzystanie historycznej lokalizacji oraz profile behawioralne użytkowników.
POLECAMY
Czym jest historyczna lokalizacja?
Najnowsza technologia pozwala na zbieranie i analizowanie danych o grupie użytkowników urządzeń przenośnych przebywających w danym czasie w określonym miejscu. Na podstawie historycznych informacji z lokalizacji możliwe jest targetowanie reklamy bezpośrednio do tych odbiorców.
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!