W tym artykule omówimy, czym są konwersje post-view, jak je mierzyć i dlaczego są one kluczowe dla zrozumienia pełnego wpływu reklam na zachowania konsumentów.
POLECAMY
Definicja konwersji post-view
Konwersje post-view, zwane również konwersjami view-through, to działania użytkownika, które zachodzą po zobaczeniu reklamy, ale bez jej bezpośredniego kliknięcia, czyli bez interakcji. W odróżnieniu od konwersji post-click, gdzie użytkownik najpierw klika reklamę, a potem dokonuje zakupu, konwersje post-view mierzą efekt wyświetlenia reklamy, a nie jej kliknięcia, na późniejsze decyzje zakupowe.
Przykład 1.
- Użytkownik widzi baner reklamowy produktu, ale nie klika w reklamę.
- Po kilku dniach użytkownik wchodzi na stronę (bo pamięta URL z reklamy) i dokonuje zakupu.
Konwersja zostanie przypisana do bezpośredniego wejścia na stronę.
Przykład 2.
- Użytkownik widzi baner reklamowy produktu, ale nie klika w reklamę.
- Następnie widzi kolejny baner reklamowy. Jako że jest typem osoby, która nie klika w reklamy, korzysta z wyszukiwarki i wpisuje nazwę firmy/prod...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!