Liczba użytkowników urządzeń mobilnych rośnie z roku na rok. Jeszcze kilka lat temu dopatrywano się w tym znaczącej roli tabletów, ale dziś spokojnie można powiedzieć, że mobile to przede wszystkim osobiste smartfony, które konsekwentnie prą w kierunku stania się dobrem powszechnym – dostępnym niemal dla każdego.
POLECAMY
Co byś zrobił, wiedząc, że prawie 90% Twoich klientów odwiedzi Twój sklep ze smartfona?
Taka informacja zmienia wszystko, bo pokazuje, że tak naprawdę nasze działania należy realizować przede wszystkim z myślą o urządzeniach mobilnych. Dlatego dobrym pomysłem jest próba lepszego zrozumienia, jak nasi potencjalni klienci zachowują się w sieci oraz co można zrobić, aby zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu za pośrednictwem smartfona (rys. 1).

parentingowy
Zakupy w telefonie coraz bardziej naturalne?
Sprzedaż z kanału mobile w niektórych przypadkach stanowi absolutny klucz do odniesienia sukcesu w biznesie. Dzieje się tak w branżach, w których grupa docelowa z większym prawdopodobieństwem korzysta z urządzeń mobilnych. Można to rozróżnić także ze względu na rodzaj sprzedawanego asortymentu, np. w branży parentingowej konsumenci to najczęściej kobiety w wieku 24-35 lat, czyli użytkownicy sprawnie korzystający z aplikacji mobilnych itp. Dochodzą tu też takie prozaiczne czynniki, jak sytuacja życiowa, która bardziej sprzyja obecności w kanale mobile niż na urządzeniu desktopowym. P...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!