Jak zadbać o bezpieczeństwo i pozytywny wizerunek marki w internecie?

Temat numeru

Budowa silnej marki o nieposzlakowanej opinii jest nadrzędnym celem każdego CMO, a marketerzy – planując i realizując swoje działania online – biorą pod uwagę kwestie związane z brand safety, brand suitability czy prewencji ad fraud. Oto kilka dowodów na to, dlaczego te działania są tak ważne.

Obecność w świecie cyfrowym dla większości firm jest już obowiązkowa. Podejmując strategiczne, długofalowe decyzje, zastanawiamy się nad celem działań i efektami, jakie chcemy uzyskać. Działamy na poziomie technicznym, przygotowujemy stronę internetową, zwracamy uwagę na jej usability, pozycjonowanie, kodowanie. Przechodzimy do strategii budowania treści związanej z produktem, marką, w międzyczasie wybierając sposoby i kanały komunikacji. Część działań będzie miała charakter zasięgowy, wzmacniający wizerunek, w kolejnych etapach prowadząc do sprzedaży online bądź offline. Marka musi przyciągać uwagę, angażować odbiorcę i temu służy właśnie komunikacja digital marketingowa, musimy wyjść natomiast od tego, co wyróżnia na rynku produkt czy usługę firmy. W celu zdefiniowania USP (Unique Selling Proposition) należy wziąć pod uwagę i przeanalizować unikatowe cechy marki, jej styl, pozycję, cel czy misję.
Wszystkie podejmowane działania reklamowe są realizowane w celu dotarcia do użytkowników, którzy należą do pożądanej grupy docelowej i przekonania ich do podjęcia decyzji zakupowej. Użytkownicy mają szeroki wybór produktów i usług, są również coraz bardziej wrażliwi i wymagający. Zwracają uwagę zarówno na jakość kupowanych produktów, jak i na „credibility” marki, z którą będą się identyfikować. Stąd budowa silnej marki o nieposzlakowanej opinii jest nadrzędnym celem każdego CMO, a marketerzy – planując i realizując swoje działania online – biorą pod uwagę kwestie związane z brand safety, brand suitability czy prewencji ad fraud. Dlaczego akurat te kwestie są podejmowane? 

POLECAMY

Oto kilka przykładów

Umieszczanie reklam obok nieodpo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy