Warto tutaj podkreślić, że strategia to nie jest plan działania i harmonogram. Te wynikają z wcześniej tworzonej strategii i zmiennych czynników rynkowych, konsumenckich oraz krótkoterminowych celów i kondycji naszej firmy. Strategia to raczej zespół jasno określonych działań i zasad postępowania oraz pozycja wobec konkurencji. W związku z tym strategia reklamowa na 2023 r. to po prostu nasza strategia w mediach społecznościowych, na której powinniśmy pracować i bazować latami. Natomiast taktyki działania i drobne, elastyczne w niej modyfikacje to już „inna para kaloszy” – ten dokument winien żyć, byle nie był zmieniany całkowicie co roku. I nad tym powinniśmy pracować, zamykając rok obecny. Często przyrównuję strategię w social mediach do kolejnych stadiów miłości.
POLECAMY
- Kiedy dopiero kogoś poznajemy i idziemy z nim na randkę, chcemy pokazać się z jak najlepszej strony (budowanie świadomości i zaskarbienie sympatii odbiorcy). Niestety, często za deklaracjami, obietnicami i pięknymi postami w social mediach nie idzie nic więcej.
- Wzajemne poznawanie się w związku można porównać do budowania zainteresowania i zaangażowania. Niezwykle ważna jest wtedy szczerość i ciągłe poznawanie partnera – tutaj po drugiej stronie ekranu. Szczerość i autentyczność to zdecydowanie gorące waluty w dzisiejszym świecie digital marketingu.
- Finalnie dobrze byłoby mieć, o czym rozmawiać cały czas. Tak jak w pewnym momencie w związku przestajemy „się sprzedawać”, tak i w social mediach powinniśmy również pamiętać o tym, że odbiorca często i po zakupie chce pozostać z nami w trwałej relac...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!