Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych na smartfonach wymaga zrozumienia specyfiki tego medium, a także preferencji i zachowań użytkowników mobilnych. To z kolei jest niemożliwe bez danych i technologii, która ułatwia ich przetwarzanie. Rok do roku pojawiają się na rynku nowe rozwiązania i produkty, które umożliwiają marketerom optymalnie planować media na podstawie głębokiej analizy danych. Zwłaszcza ostatni rok i związany z nim „hype” na różnego rodzaju wdrożenia bazujące na sztucznej inteligencji (AI) i uczeniu maszynowym otwierają przed markami niespotykane dotąd możliwości personalizacji, także tej w czasie rzeczywistym. Mając na uwadze najnowsze trendy, w niniejszym artykule skupię się na kluczowych aspektach, które należy wziąć pod uwagę przy planowaniu kampanii w kanale mobile.
POLECAMY
Zrozumienie grupy docelowej i personalizacja komunikacji
Zanim rozpoczniemy tworzenie strategii, reklamy czy kreacji, powinniśmy określić, kim są nasi odbiorcy, jakie mają potrzeby i preferencje. To pomoże w dopasowaniu przekazu i placementów do oczekiwań konsumentów. Kluczem jest dopasowanie treści do grupy celowej,...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!