Cele Twojej komunikacji
Czym jest dla Ciebie angażujący content? Wrzucasz posta, który ma kierować do strony internetowej i oczekujesz setki komentarzy? A może publikujesz film na TikToku i cieszysz się, że zobaczyły go dziesiątki tysięcy osób i stał się wiralem, mimo że… to ludzie z przypadku, bo Twoja grupa docelowa jest bardzo wyspecjalizowana.
Każda treść, którą tworzymy, powinna spełniać konkretny cel. Czy chcesz zwiększyć świadomość marki, zdobyć więcej followersów, generować leady, czy promować konkretny produkt lub usługę? Pod to projektuj treść, za to rozliczaj siebie i innych. Precyzyjne określenie celu jest pierwszym krokiem do stworzenia efektywnej treści.
Puste zasięgi, komentarze bez przejścia do witryny, lajki z przypadku – na pierwszy rzut oka jest zaangażowanie, ale niekoniecznie o to powinno Ci chodzić.
POLECAMY
Twoja grupa docelowa
Kto jest Twoim prawdziwym klientem? Jakie są jego zainteresowania, potrzeby, wartości? Zrozumienie Twojego odbiorcy jest kluczowe do tworzenia treści, które go przyciągną i zaangażują. Jak możesz do tego dojść?
- Znasz swoich klientów z imienia i nazwiska. Zrób ich research w social mediach. Z jakich kanałów korzystają, co tam publikują, lajkują, jakie mają zainteresowania.
- Obserwuj zachowania grupy docelowej pod mediami społecznościowymi swojej konkurencji.
- Angażuj się w ankietach na Instagramie, LinkedIn, wykorzystuj elementy natywne również na TikToku – zwiększysz zaangażowanie (ludzie lubią interaktywne treści), a po drugie, dzięki ankietom dowiesz si...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!