W tym kontekście retail media są dynamicznie rosnącym obszarem i kanałem, który poprzez swoją charakterystykę warto rozważyć w nowoczesnym media mixie. Oparty na wartościowych intencjach zakupowych, bezpiecznym otoczeniu dla marki i dokładnym raportowaniu wpływu kampanii na sprzedaż tworzy unikalne możliwości dla marek.
To także intratna szansa dla marketplace’ów i wielobrandowych e-commerce’ów oparta na wysoko marżowym kanale przychodów, często kilkukrotnie przewyższającej wyżyłowane prowizje osiągane z głównej działalności, czyli ze sprzedaży produktów.
POLECAMY

Ewolucja retail mediów
Retail media przeszły długą drogę – od ręcznego zarządzania reklamami w CMS-ach, przez wykorzystanie ad serverów do zarządzania priorytetami kampanii i raportowania, aż po pełną automatyzację w ekosystemie programmatic. Ręczne osadzanie bannerów, sprzedaż powierzchni w modelu flat fee i raportowanie wyników w arkuszach to przeszłość. W nowoczesnyc...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!