Jak napisać skuteczne ogłoszenie w internecie na przykładzie branży nieruchomości? 13 przykazań dobrego ogłoszenia

Temat numeru

Ogłoszenie to jeden z najbardziej sformalizowanych tekstów, jaki znamy. Ma ono charakter informacyjny i właśnie w celu uzyskania konkretnych informacji będzie czytane. Pytanie, jak sprawić, by komunikat jak najszybciej trafił do konkretnych odbiorców i wywołał oczekiwany przez autora skutek?

Aby skutecznie wyróżnić się z tłumu, wystarczy trzymać się kilku prostych wytycznych. Tajemnicę skuteczności poznamy na podstawie konstrukcji ogłoszenia o sprzedaży/wynajmie nieruchomości, a naszym przewodnikiem będzie Agata Polińska, Real Estate Category Manager w OLX. Zaczynamy?
Masz do sprzedania lub wynajęcia nieruchomość – to świetnie! Zapewne powiedziałeś już o tym rodzinie, wszystkim znajomym, kolegom z pracy i kumplom z siłowni. Umówmy się jednak – szanse na to, że któreś z nich akurat szuka tego, co Ty szczęśliwie masz, są… bliskie zeru. Dlatego kluczowe jest, by ogłosić swoją ofertę w miejscu do tego odpowiednim. Jeśli przyszedł Ci do głowy internet – brawo.
Podobnie jak idąc do supermarketu (w którym jest wszystko) po podstawowe produkty, udajesz się do odpowiednich działów, tak i ludzie spędzający czas na poszukiwaniach nieruchomości w internecie kierują się do odpowiednich serwisów. Dopasuj więc cel do rodzaju odbiorcy. Jeśli masz w planie wynajem mieszkania czy pokoju dla turystów, zrób to na OLX, gdzie mieszkań szuka nawet 5 milionów użytkowników miesięcznie. Jeśli chcesz sprzedać swoje metry kwadratowe, ogłoszenie zamieść w Otodom. Podobnie jak p...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy