McQuivey sporo przeszarżował w swoich obliczeniach. Dla przykładu cała twórczość genialnego Williama Szekspira zamyka się dokładnie w 928 913 słowach (włączając Edwarda III i Dwóch szlachetnych krewnych)1. W jednym trzeba mu przyznać rację – wideo to doskonały sposób na przekazywanie sobie informacji. To już nie jest kwestia mody czy chwilowej fascynacji technologiami. Reklamy, zajawki, tutoriale, filmy korporacyjne to doskonała metoda na opowiadanie o marce, jej wartościach, produktach i usługach. Dobrze przemyślany i zaplanowany film potrafi zbudować znakomite relacje z obecnymi i przyszłymi klientami.
POLECAMY
55% ludzi ogląda wideo online każdego dnia2
Robimy to w drodze do pracy, chwilach wolnych od pracy i czasie po pracy. Każdego dnia 500 mln ludzi odpala wideo na Facebooku. 82% użytkowników Twittera ogląda filmy, które wyskakują im w feedzie. Szacuje się, że w 2017 r. wideo marketing przejmie blisko 70% całego ruchu konsumentów w sieci.
Jak odkroić sobie dla siebie kawałek tego wizualnego tortu? Po prostu bierz kartkę, długopis i kamerę. A potem siadaj i opowiadaj.
Napisz zarys scenariusza
Pozwoli Ci on na uporządkowanie myśli. To jest moment, w którym możesz zastanowić się, kto powinien obejrzeć Twój film. Po co go robisz? Czego się boi Twój odbiorca? Jak...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!