Programmatic buying to oparta na nowoczesnych technologiach metoda zakupu mediów w internecie. Odpowiednio wdrożona w organizacji podnosi efektywność inwestycji poprzez możliwość automatycznej optymalizacji wykorzystującej sztuczną inteligencję, precyzyjne targetowanie i elastyczność zakupu. Co do zasady, skuteczność kampanii programmatycznych powinna być oceniana w identyczny sposób, co skuteczność kampanii bezpośrednio zamawianych u wydawcy, ponieważ na koniec dnia dla organizacji liczy się efekt biznesowy.
POLECAMY
Lejek marketingowy
Lejek marketingowy przedstawia podróż klienta w kontakcie z marką. Zaczyna się od etapu budowania świadomości marki, poprzez rozważanie i dokonanie zakupu, aż do stania się lojalnym klientem.
Firmy używają lejka marketingowego jako narzędzia strategii i optymalizacji swoich działań marketingowych. Lejek pomaga im zidentyfikować, jak i kiedy komunikować się na poszczególnych etapach podróży klienta.
Konsumenci korzystają z różnych platform, angażują się na różnych punktach styku komunikacji marki i potrzebują różnych informacji na kolejnych etapach lejka.
Kampanie...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!