Na początek, kilka dobrych wiadomości – rynek produktów z wyższej półki ma się dziś całkiem dobrze. Jak donosi raport firmy konsultingowej Bain & Company, ten rynek wrócił już do wielkości z 2019 r. Nieco ponad rok wystarczył, żeby nadrobić straty spowodowane pandemią – znacznie szybciej niż przewidywano. W Polsce, według ekspertów, klienci również bardzo szybko wracają. W 2020 r.,
jak czytamy w raporcie KPMG, rynek dóbr luksusowych zmalał o niecałe 5% (podczas gdy rynki globalne zaliczyły wtedy spadki na poziomie zbliżonym do 30%). Dodatkowo, w Polsce cały czas rośnie liczba osób dobrze zarabiających oraz bogatych – a to oznacza rosnący potencjał rynku oraz szansę na rozwój segmentu premium. Pytanie tylko, jak ten potencjał wykorzystać i jak w 2022 r. z sukcesem komunikować markę premium? Odpowiedź znajdziesz w 5 poniższych punktach.
POLECAMY
Spójne budowanie marki
To pierwszy i najważniejszy punkt. Może brzmi banalnie i dla wielu jest to oczywistość, jednak w praktyce okazuje się, że nie jest to wcale takie proste zadanie. Już na etapie tworzenia marki wszystko powinno zgrywać się w jedną całość, jedną opowieść. Od nazwy marki, przez logo, branding, wyznawane wartości, ofertę produktową i ich prezentację, sesje zdjęciowe, język komunikacji, estetykę w s...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!