Bez influencera ani rusz
Bardzo często traktuje się influencerów jako sposób na dobudowanie zasięgu – w końcu to liczba osób obserwujących jest głównym czynnikiem wpływającym na wartości kontraktów z influencerami. Głównym, ale nie jedynym, bo w porównaniu z innymi działaniami w digitalu (kampaniami displayowymi, aktywacjami) oferują jeszcze zaangażowanie tych fanów – rozumiane wprost jako procent odbiorców wyrażający cyfrową odpowiedź na wpis (reakcja, komentarz) lub – jeszcze bardziej pożądaną reakcję przez marketerów – rzucenie się na towar przy półce.
Planując działania w ramach influencer marketingu, szczególnie w obszarze cyfrowym, dążymy do osiągnięcia widocznych, mierzalnych rezultatów, które wpływają na wiele parametrów marki: świadomość, postrzeganie jej przez konsumentów, znajomość cech produktu oraz budowanie skojarzeń z określonymi wartościami.
POLECAMY
Potencjał silver influencera – case study z Biotebal Plus
I tu pojawiają się pierwsze ciekawostki, na które trafiliśmy, realizując kampanię „Znajdź w sobie plusa” z marką Biotebal Plus, angażującą grupę influencerek – w tym również influencerkę określającą się przedrostkiem „silver”. Izabela Pajor, reprezentująca styl i doświadczenie starszego pokolenia, doskonale ilustruje zasadę „quality in, quality out”. Mimo że Izabela, znana jako Whiteh...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!